Львівський Страйкбольний Ресурс

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Львівський Страйкбольний Ресурс » Архів » Правила страйкболу


Правила страйкболу

Сообщений 1 страница 28 из 28

1

За основу взяті правила ФСУ. Доповнення чи пропозиції описуємо в коментарях (пукт в правилах + Ваша пропозиція). Правила будуть з часом змінюватися відповідно до умов та вимог часу. Дата редакції буде вказана після кожної зміни.   

Від 1 травня 2018р.  17:00

1. Умови участі

1.1. До гри допускаються команди та учасники віком 18+. Присутність гравців віком до 18 - за рішенням і повною відповідальністю та умовами організатора гри.Наприклад за наявності підписаного документа від батьків про відсутність претензій у випадку отримання травми (посилання на документи Документи) або/і присутністю батьків на грі, тощо.

1.2. Мінімальний склад команди- 2 осіб.

1.3. Умови допуску до команди визначаються самою командою.

1.4. Кожна команда повинна мати свою назву для ідентифікації у страйкбольній спільноті.

1.5. Кожна команда повинна мати свого представника/ командира/ капітана, що представлятиме та відстоюватиме інтереси своєї команди.

1.6. Усі приймають участь в іграх на добровільній основі.

1.7. Кожному гравцю рекомендовано мати захисне екіпірування.

1.9. Необхідною умовою допуску до гри є наявність захисту очей – окуляри/маска, що витримують постріл найпотужнішого тюну впритул.

Для гравців до 18 років- обов’язковий захист лиця (зубів).

1.10. Позначення мертвого здійснюється за допомогою червоної/оранджевої/білої матерії або підняттям догори руки.

1.12. Правила поширюються на усіх гравців, котрі приймають участь у грі.

1.13. У випадку спірних моментів можливі переговори, але їхні результати не повинні суперечити основним правилам страйкболу.

1.14. Гравці, котрі не погоджуються з правилами, до гри не допущені. Гравці, котрі систематично порушуть правила – будуть дискваліфіковані та повинні покинути ігрове поле. Дискваліфіковані гравці можуть бути знову допущені до ігор після загального голосування. Повторна дискваліфікація -  заборона допуску гравця-порушника до ігор за правилами ЛСР.

2. Дії під час гри

2.1. Гру проводять на заздалегідь обговореній території.

2.2. Дозволено використання різного роду радіостанцій, лазерних прицілів, ліхтарів, петард (не вище "Корсар 4"), а також військового спорядження.

2.3. “Вбитим” вважають гравця у таких випадках: попадання із зброї у будь-яку частину тіла чи спорядження- корпус, голову, руки та ноги. Попадання хоча б одного елемета страйкбольної гранати або перебування у радіусі 5 м від вибуху такої гранати вважатиметься ураженням. Якщо граната вибухає у кімнаті – уся кімната вважатиметьлся ураженою.

2.4. “Вбитий” гравець повинен вимовити слово ‘вбитий’, поставити зброю на запобіжник, одягнути пов’язку мертвого (за її відсутності підняти руку) та прямувати до ‘мертвяка’, де він перебуває до завершення ігрового часу. ‘Вбитому’ гравцю заборонено спілкуватися із ‘живими’ гравцями, передавати їм зброю, виходити на радіозв’язок (за вийнятком неігрових моментів), робити постріли із зброї та ініційовувати вибухові пристрої.

2.5. Влучання у зброю та рикошет за влучання не вважатимуть

2.6. Дружний вогонь (Friendly fire- влучання у гравця своєї команди) – зараховуватимуть як просте влучання.

2.7. Рекомендовано не здійснювати пострілів із близької відстані та, по можливості, уникати пострілів у голову та інші травмонебезпечні частини тіла (пах і т.д).

2.8. Технічні проблеми окремого гравця- це його особисті проблеми і на хід гри не впливають.

2.9. Гру розраховано на абсолютну чесність. Якщо гравець відчув, що у нього влучили, чи, з певних причин не відчув, але гравець, котрий влучив у нього, впевнено вказує, що першого було поцілено, вибитий гравець повинен оголосити себе мертвим, постаити зброю на запобижник, одягнути пов’язку (за відсутності такої підняти руку) та швидко покинути ігрову територію, прямуючи у безпечне місце.

2.10. Якщо під час гри між гравцями виникає спір, то всі задіяні особи дисквалифіковані з поточної гри та повинни покинути ігрову територію у напрямку безпечного місця.

3. Некомбатанти

3.1. "Некомбатанти"- це особи, що перебувають на ігровій території, але безпосередньо в грі участі не приймають. До них можна також віднести: члени сім’ї, фото та кінооператори, журналісти, місцеве населення та туристи.

3.2. Некомбатанти, котрі приїхали на гру з однією із команд, заради уникнення непорозумінь, повинні пребувати на тій частині ігрово території, де будь-які ігрові дії заборонені, або поза ігровою територією. У випадку, коли некомбатант не виконує перечислених вище вимого, то ця особа несе усу відповідальність за можливі наслідки.

3.3. Ставлення до туристів, місцевого населення, грибників, рибалок та інших некомбатантів повинне бути нейтральне.

4. Зброя

4.1. Страйкбольною зброєю ввжають 6мм пневматичні копії бойової зброї промислового виробництва, виготовлені із металу, abs-пластику та легких сплавів. Усі моделі стріляють пластиковими кульками промислового виробництва (BB`s) калібром 6мм та вагою від 0.08г до 0.43 г.

4.2. Імітація вибухових пристроїв виготовляється на основі петард промислового виробництва Корсар №4 та наповненням їх страйкбольними кульками, горохом або кукурудзою.
4.3. Використання піротехніки потрібно обговорювати перед грою, якщо даний момент не описаний у правилах.

4.4. Усі новинки слід попередньо протестувати та впевнитись, що вони відповідають нормам безпеки перед застосуванням їх вже у грі.

4.7. Поділ на категорії (штурмова гвинтівка, кулемент, снайберська гвинтівка і т.д) слід здійснювати як і за зовнішнім виглядом (копійність до справжньої) так і технічими даними.

4.8. Для допуску до гри, початкова швидкість вильоту кульки повинна відповідати нормам, наведеним нижче:

   4.8.1. Максимальна швидкість вильоту кульки вагою 0.2 г. для штурмової гвинтівки 130 м/с.
   4.8.2.Максимальна швидкість вильоту кульки вагою 0.2 г. для кулемета - 160 м/с. Дистанція – не менше 20м.
   4.8.3.Максимальна швидкість вильоту кульки вагою 0.2 г. для снайперської гвинтівки – 250 м/с. Дистанція – не менше 25 м. Автоматичний режим вогню повинен бути відсутній.
   4.8.4.Максимальна швидкість вильоту кульки вагою 0.2 г. для пістолета – 130 м/с.

4.9. Максимальна похибка швидкості +/- 5 м.с.

4.10. Усі виміри здійснюють за допомогою кульок вагою 0.2 г.

4.11. Ініційовану гранату категорично заборонено торкатися рукою. Таку гранату можна відштовхнути ногою. Якщо я ризик травматичного ураження гранатою,  обов’язково слід затулити голову руками та відвернутися від гранати.

4.12 Ножі

   4.12.1. У грі можна використовувати лише нетравматичні репліки ножів, вироблених із резини чи м’якого пластику із скругленим (затупленим) вістрям чі ріжучими кромками.
   4.12.2. "Вбивство" ножем: ніж слід тримати за рукоятку, лезо направлене вперед. Позначення удару: легкий контакт ножем у корпус. Заборонено наносити удари у кінцівки, голову
   та шию. Уражений ножем повинен мовчки одягнути пов’язку (за її відстуності підняти руку) та покинути ігрову територію; у нічну фазу гри – ввімкнути режим мерехтіння на
   червоному маячку. Наносити контакт ножем слід лише нижче шиї та вище поясу, і не більше одного разу на ту ж людину.
   4.12.3. Блокувати контакт ножем заборонено.
   4.12.4. Метати ніж заборонено.

5. Обмеження

5.1. Заборонено приймати участь у гри без захисних окулярів. Для гравців до 18 років – обов’язкова наявність захисної маски лиця.

5.2. Заборонено стріляти по некомбатантах.

5.3. Заборонений будь-який спір під час гри.

5.4. Заборонена участь у грі гравців у стані алкогольного чи наркотичного сп’янінння.  Заборонене вживання алкогольних чи наркотичних речовин перед та під час гри.

5.5. Заборонено використовувати зброю, що не відповідає вимогам, описаних у цих правилах.

5.6. Заборонено використовувати елементи рукопашного бою.

5.7. Заборонено використаття стробоскопічного режиму на тактичних ліхтариках.

5.8. Заборонено використовувавти ЛЦУ потужнистю більше 5вт.

5.9. Стрільба ‘по-сомалійськи’ дозволена (якщо інше не обумовлене організатором гри).

5.10. Заборонено використання фабричних димів на основі метанхлоридних сумішів (наприклад РДГ-2х та РДГ-П).

5.11. Заборонено використовувати РСП та РОП (ручні військові сигнальні та освітлювальні патрони).

5.12. Дозволено використовувати піротехнічних імітацій гранатометів, підствольних грататометів, реактивних гранатометів, ракетних установок, мінометів та артилерійських систем.
Заряди таких імітацій (гранати, міни, снаряди і т.д) повинни складатися із 2 частин – пускової та розровної.

Дозволені заряди, в котрих використовуються розривні частини на основі петард промислового виробництва потужністю, еквівалентною чи меншою потужності ''Корсар 4''.
Допускаються лише ті заряди, пускова частина яких забезпечує безпеку при попаданні розривої частини у людину в притул.

Використання військової піротехніки, вибухових пакетів, сигнальних ракет, реактивних снарядів тощо - категорично заборонено!

5.13. Дозволено використовувати лише дими промислового виробництва крім вийнятку, описаного в п.5.10.

5.14. Заборонено використовувати піротехніку на реактивній тязі (якщо інше не обумовлене організатором гри).

5.15. Монтування та ініціацію ігрової піротехніки (імітація вибухив і т.д) здійснює лише сертифікаований піротехнік (фірма). Не стосується виробив на основі “Корсар 4”.

5.16. Заборонено використовувати саморобні нетестовані димові шашки.

5.17. Заборонено використовувати гранати, дими та іншу піротехніку з відкритим вогнем у період травень-вересень.

5.18. Заборонено використовувати дими у приміщенні.

6. Відповідальність гравця

6.1. Гравець, котрий отримав травму під час гри, несе повну відповідальність за всі наслідки. Команда, організатор та інші гравці не несуть відповідальність за інших, але зобов’язані надати першу допомогу у випадку необхідності.

6.2. Виконання цих правиль допоможе мінімізувати ймовірність отримання травм на іграх, а також уникнути спірних моментів, що негативно впливають на гру.

6.3. Огранізаторам дозволено додавати для ігор додаткові пункти правил.

0

2

Пропоную переглянути ще мілітарістівські правила, і між двома знайти золоту середину

Щодо пункту 1.1
Дозволити приймати участь гравцям від 16ти років (за наявності підписаного батьками/ опікунами документу про одобрення та відсутність претензій в разі чого)

Отредактировано Barber (2018-04-01 14:09:51)

0

3

Також є можливість взагалі пeпeчитати правила
Що до пункту 1.1, питань багато, і нe тільки по гравцям з 16ти років, і молодших. Наприклад 14-15-до 16ти.   Алєкс з сином, і т.д.  Є батьки які привозять на ігри СВОІХ дітeй. Що по ним?

0

4

Абсолютно підтримую ідею нормально розібрати це питання

Думаю, що так- слід теж внестю нюанс, коли батько та дитина одночасно на грі

Тобто, до 16 років- дитина та батьки пивинні бути фізично на грі+ батьки првинні підписати вищезгаданий документ (навіть якщо батьки не грають, то всеодно повинні бути або на парковці, читати книжечку, пити чай в машині, або в мертвяку)
В 90% випадків, батьки вже д приїжджатимуть і самі пограти.

З 16 років- лише підписаний документ

Ми не можемо категорично обмежувати таку вікову категорію (16-17) адже сама держава вже їм багато чого позволяє- паспорт, робота напівставки, в певних умовах одержання водійської ліцензії, можливість вступати у шлюб, і т.д.

0

5

Привіт всім. Доречі , я не є ідеолог обовязкового допуску неповнолітніх на всі ігри. В моїй інтерпретації вони допускались разом з батьками і тільки на локалки. Можливо якісь організатори не хочуть нести відповідальність за таких гравців, то просто пишуть в оголошенні : на гру допуск з 16 або з 18 або з 21 :). Так само на тому ж форумі ФСУ повно ігр де пишуть що гра по правилам Міліка, а це вже жорстке порушення правил ФСУ по вихлопу. І є ще така фігня як "доповнення" туди взагалі можна вписати любе  - рябе і туж швидкість теж, ну але ж це получається нонсенс. Навіть поранення - це доповнення які порушуть правила ФСУ :) там прописано що любе попадання вбиває.

По друге , як бути з правилами що до гри допускається тільки команда і у  команді має бути не меньше 5 гравців ? (Колись воно дійсно працювало, я памятаю :) ) Я б теж відмінив його як обовязкове, тим більше нікто не виконує. А от аптечку на команду ,навіть з 1 гравця, я б лишив :)

Тому прпосто пишемо в анонсах :
1. Віковий допуск ( є\нема)
2. Швидкістний режим ( ФСУ\мілік)
3. Тільки команди \для всіх (або команди на гру формуються оргами на шикуванні).

і хто хоче той їде, кому не підходить не їде.

Отредактировано Alex (2018-04-01 12:19:11)

0

6

Тому і створювався даний рeсурс, що на аeрсофт уа розповсюджується (кумовство)ти хороший і тобі вирішувати,-кому бан, а головнe цe всe бeз підставно і цe нe тільки моя думка. Друга катeгорія - цe люди які збираються в картопляній хаті і рeально вбивають Львівський страйк. Аджe аeрсофр розвивається як і дeржава, тільки в дeржаві законі міняють по мірі поступлeння проблeм, а в нас ні. І навіть нe цe страшно, а тe, що нe дають міняти ті, хто на ігри нe іздять!
А ті, хто постійно на іграх і бачать рeальні потрeби для змін-змінити нічого нe можуть.
Варто тільки почитати відповідь на моє питання, стосовно приваток.
Одні на грі бухають , інші розпускають руки, дозволяють висловлювання грубо по відношeнню до присутніх і ім нічого,  чому?тому що, прeдставник ФСУ (свій),  а іншим просто за бронь тeриторіі і створeння на ній своєі гри-БАН!
   Моє бачeння пункту 1.1,  вік до 16ти років дозволяють орги гри, а відповідальність за них нeсуть ті хто іх на гру привів. 
Особи від 16ти років, можуть бути  присутні на грі за письмового дозволу батьків, дe будe вказаний номeр тeл. батьків. Організатор має можливість пeрeдзвонити і пeрeконатись в тому, що батьки усвідомлюють ризики і дають на цe добро. Алe цe, в разі допуску нe повнолітніх осіб до гри оргами.
  Правила по швидкості шара лишити фСУ. Причини такі: Граємо ми 95% ігр в мeжах правил фСУ, і ніхто нe будe розбирати привода по 100 разів. Я особисто в наших умовах, (густий ліс, приміщeння)нe хочу отримати з 1-5 м. по обличчю, або навіть по пальцям.  Ворон в приклад, з 2-3мeтрів в голову 28шар і майжe втрата свідомості.

Отредактировано Сeргій ПІЛОТ (2018-04-01 12:33:22)

0

7

Документ(Расписка) уже есть составленный если что

0

8

Я бы предложил для тех кто младше 16 кроме родителей и документа иметь полную защиту лица

0

9

Zombes написал(а):

Я бы предложил для тех кто младше 16 кроме родителей и документа иметь полную защиту лица

Так

0

10

К пункту 1.1 внесена поправка

0

11

Говорили балакали, потім сіли....  :canthearyou:

0

12

Alex написал(а):

Говорили балакали, потім сіли....

А поконкретней?

0

13

Тому прпосто пишемо в анонсах :
1. Віковий допуск ( є\нема)
2. Швидкістний режим ( ФСУ\мілік)
3. Тільки команди \для всіх (або команди на гру формуються оргами на шикуванні).

Типу прописати правило бeз обмeжeнні віку, а на вибір організаторів, а гравці які нe підтримують присутність людeй до 16 або до 18ти просто на гру нe йдуть.  Так?

Отредактировано Сeргій ПІЛОТ (2018-04-04 08:12:13)

+1

14

Так. тим більше це робить адаптованими всі суперечливі пункти 1.1 і 1.2   1.8 , 1.11 які зараз не працюють і формально можна не допускати до гри майже кожного по ФСУ
також  я погоджуюсь з обмеженням у Львові швидкості до 130 ( 135) але заодно і перекриє весь пункт 6, а раптом хтось захоче заанонсувати міліківську гру.

Отредактировано Alex (2018-04-04 12:00:54)

0

15

По сути выходит так что эти пункты можно просто вычеркнуть.

Вариант Пилота в плане написания анонса как по мне выглядит самым простым и удобным. Может на нём и остановимся?

Отредактировано Zombes (2018-04-04 13:16:27)

0

16

Делаем форму анонса такого плана?

Дата
Место
Время сбора
Организатор
Правила
Возрастной допуск
Скоростной режим
Дополнения к правилам
Открытая\закрытая игра
Сценарий

0

17

Саме так.

0

18

Так

0

19

так

0

20

Правила оновлено
Остання редакція 30 квітня 2018

0

21

Маю пропозицію по пункту 4.1.
Максимальна вага кульки 0.43. Одразу вибачаюсь за злісну непокору ібо вже давно використовую 0.46.
Єдина видима мені причина - не створювати "хардбол". З цього і буду виходити.
1. Чому теоретичний снайпер із 250м/с +0.43 не порушує правила, а мої 180м/с + 0.46 вже вилазять за рамки?
2. З точки зору фізики (фізик я хєровий тому поправляйте):
Є об'єм (не тиск!) повітря у циліндрі, є певна довжина стволика.
Варіант а) повітря подається рівно стільки, скільки треба для прокачки стволика для якогось шара (візьмемо 0.40). Тоді критичне падіння тиску почнеться в момент коли шар покидає стволик. При використанні 0.46 падіння тиску відбудеться до покидання ним стволика, отже якийсь час шар буде рухатись по ньому вже витрачати енергію.
Варіант б) недостатня подача. Ніякий шар не набере достатньо енергії, але легший буде швидше її втрачати, тому, можливо, різниця буде схожа на попередню.
Варіант в) надмірна подача. І тільки в цьому випадку важкий шар буде мати набагато більше енергії, адже довше рухається по стволику і накопичує її по всій довжині.

0

22

Можливі рішення:
• зняти обмеження по вазі взагалі, адже тільки з пластику ще ніхто не зміг зробити важче ніж 0.49. А Madbull вже в 0.43 додають металеву стружку.
• обмежити на рівні максимально важких шарів що виготовляються у промислових масштабах. На даний момент це 0.49.
• обмежити в стилі "до 200 м/с якісь там, а після -0.43.
• не брати мене пєдіка на ігри бо больно капєц і навиліт проходить %-)

0

23

Напевно вся різниця буде у силі удару кульки

Також не фізик, але ніби є формула прорахунку сили, коли дана маса предмету, що рухається, та швидкість, з якою цей предмет рухається

В польових умовах потрібно взяти дві гвинтівки, за допомогою хронографа впевнитися, що обидві стріляють кульками вагою, зазначеною у пості вище, із швидкістю, зазначеною у пості вище. Якщо показники збігаються -  прорахувати силу удару по формулі

На завершення- взяти 'епіцентрівські' окуляри та простріляти їх із відстані, трішки меншої ніж допустима, та глянути на результати.

Якщо окуляри витримують такий удар, і сила удару практично збігається у двох випадках, то можна робити поравку до вправил

АЛЕ, що ж якщо хтось використовуватиме .046 кульки при швидкості під 250 м/c ?

Тому, у .046 грамова кулька, котра вилетіла із вашої гвинтівки, не повинна перевищувати ту силу, котру має .043 грамова кулька, що вилітає із гвинтівки при швидкості 250 м/c

Громадо - приєднуйтеся до обговорень

0

24

"котру має .043 грамова кулька, що вилітає із гвинтівки при швидкості 250 м/c" тут поправочка, не  0.43 а 0.2  , прийнято всі заміри робити кулькою 0.2 при скрученому хопапі, таблиця дозволених швидкостей, також для кульки вагою 0.2

0

25

Хотів би для себе уточнити деякі моменти,наприклад :
   4.12.3. Блокувати контакт ножем заборонено.
Тобто якщо я бачу як гравець без зброї в руках простягає до мого тіла руку з резиновим ножем,то навіть роблячи крок назад я не маю права торкатися (контактувати) з цією рукою,наприклад щоб відбити...?
Питаю бо останнім часом помічаю на школі ніндзя з ножами)

  5.7. Заборонено використаття стробоскопічного режиму на тактичних ліхтариках.
- Це режим миготіння на фогарику ?
- З чим пов'язана така заборона ?

0

26

1.14. Гравці, котрі не погоджуються з правилами, до гри не допущені. Гравці, котрі систематично порушуть правила – будуть дискваліфіковані та повинні покинути ігрове поле. Дискваліфіковані гравці можуть бути знову допущені до ігор після загального голосування. Повторна дискваліфікація -  заборона допуску гравця-порушника до ігор за прАвилами ЛСР.

2.9. Гру розраховано на абсолютну чесність. Якщо гравець відчув, що у нього влучили, чи, з певних причин не відчув, але гравець, котрий влучив у нього, впевнено вказує, що першого було поцілено, вибитий гравець повинен оголосити себе мертвим, постаити зброю на запобижник, одЯгнути пов’язку

5.12. Дозволено використовувати піротехнічних імітацій гранатометів, підствольних грататометів, реактивних гранатометів, Акетних установок, мінометів Ата артилерійських систем.
Опечатки
Сюда бы еще добавил запретить реактивные снаряды.

Отредактировано Serg (2019-03-25 19:43:16)

0

27

Marsik написал(а):

Хотів би для себе уточнити деякі моменти,наприклад :
   4.12.3. Блокувати контакт ножем заборонено.
Тобто якщо я бачу як гравець без зброї в руках простягає до мого тіла руку з резиновим ножем,то навіть роблячи крок назад я не маю права торкатися (контактувати) з цією рукою,наприклад щоб відбити...?
Питаю бо останнім часом помічаю на школі ніндзя з ножами)

  5.7. Заборонено використаття стробоскопічного режиму на тактичних ліхтариках.
- Це режим миготіння на фогарику ?
- З чим пов'язана така заборона ?

По ножах- не можна відбивати, відштовхувати руку. Просто змирись і йди на мертвяк

По струбоскопу- може попастися епілептик

0

28

Serg написал(а):

1.14. Гравці, котрі не погоджуються з правилами, до гри не допущені. Гравці, котрі систематично порушуть правила – будуть дискваліфіковані та повинні покинути ігрове поле. Дискваліфіковані гравці можуть бути знову допущені до ігор після загального голосування. Повторна дискваліфікація -  заборона допуску гравця-порушника до ігор за прАвилами ЛСР.

2.9. Гру розраховано на абсолютну чесність. Якщо гравець відчув, що у нього влучили, чи, з певних причин не відчув, але гравець, котрий влучив у нього, впевнено вказує, що першого було поцілено, вибитий гравець повинен оголосити себе мертвим, постаити зброю на запобижник, одЯгнути пов’язку

5.12. Дозволено використовувати піротехнічних імітацій гранатометів, підствольних грататометів, реактивних гранатометів, Акетних установок, мінометів Ата артилерійських систем.
Опечатки
Сюда бы еще добавил запретить реактивные снаряды.

Отредактировано Serg (Сегодня 19:43:16)


Зараз підправлю
Дякую!

0


Вы здесь » Львівський Страйкбольний Ресурс » Архів » Правила страйкболу