http://s9.uploads.ru/t/Xvb2t.png

Оборона фортів 26,05 Рясне Хімсільмаш:
Атім.
Без обмежень.
Збір 10 00 парковка за Макаронкою.

Обєкти , їх 3 або 4 від кількості гравців і вони укріплені : .
Диверсії. На базах висять папки з відмітками про захоплення і акт диверсії, і на кожній їх 4 штуки (відміток, при захопленні ставиться відмітка у квадратику і час). Після захоплення база відновлюється на протязі пів години , потім можна її знову знищувати, у цей період штурмуючі не можуть знаходитись безпосередньо на базі ( у її периметрі 50 метрів ), утримувати її.

Таймери на базах синхронізовані, час писати такий як на них. Відстань між базами близько 200 + метрів. Приблизно це рівносторонній трикутник. База вважається повністтю знищеною, коли проставлені всі відмітки про диверсію. Після цього її немає сенсу обороняти.

Авіапідтримка. Бази (по 2 справа, або зліва ) можуть бути під авіаударом , при чому за 3 хвилини ( не меньше) звучить поереджувальна сирена ГО , короткі, преривчасті сигнали. Під час 3хв затишшя захисники можуть почати покидати небезпечний периметр (50 метрів) . Після 3 хвилин, відбувається авіаудар (довга сирена) і захисники і штурмуючі) що знаходились на базах і в радіусі 50 метрів вважаються загинувшими. Оператор авіапідримки під час подання сигнлів одягає помаранчеву жилетку і його не можна вразити. Сирена встановлюється на перехресті.

Оборона. Задача оборони – не дати противнику здійснити 8 диверсійних актів. У цьому випадку оборона програє. При здійсненні до кінця гри 7 диверсій – гра зводиться в нічию. На старті гри оборона стартує трьома рівними групами на всіх базах. Після старту сили можна перекидати на розсуд командира.

Штурм. Задача штурмуючих – здійснити як мога більше диверсій (8 виграш, 7 нічия). Штурмуючі можуть атакувати всі 3 бази одночасно або послідовно , на свій розсуд. Можливість викликати авіаудари (3 рази). Використання підтримки для штурму – на розсуд командування.

Оживлення : з мертвяків групами , раз на 15 хвилин.
Внески - 20
Прокат, кульки будуть, замовляти в пп